PŘEPRAVA

„Když najdete způsob, jak přepravovat sklo rychle a bezpečně, odpadne vám i zákazníkovi velká spousta stresu.“
– Ivana, vedoucí logistiky

Způsoby doručení

V rámci České republiky a Slovenska nabízíme dopravu zboží doručením na adresu a doručením na výdejní místo. Svou objednávku můžete také bezplatně vyzvednout přímo v prodejně sklárny. Do ostatních států EU je jediným způsobem dopravy doručení kurýrem na adresu.

Garance doručení

Vaše zboží expedujeme v rámci 1, maximálně 2 všedních dnů od obdržení objednávky, naprostou většinou tedy zásilku obdržíte do 3 pracovních dnů. Z interních statistik vyplývá, že průměrná doba dodání v rámci ČR a SR činí 2,6 dnů od objednání. Předpokládanou dobu dodání v rámci Evropské unie můžete sledovat na mapě.

Bezpečnost

V Květné se ke každé objednávce stavíme individuálně a bereme v potaz její jednotlivá specifika. Zanalyzujeme Vaši objednávku, abychom pro ni mohli vybrat ideální balení. Věříme, že spokojenost zákazníka a ochrana životního prostředí jsou hodnoty, které se nemusí vzájemně vylučovat, ale které se mohou skvěle doplňovat. Zásilky posíláme s použitím různých balicích technik s cílem dostat váš balíček bezpečně k vám a nezatěžovat zbytečně životní prostředí. Proto v 90 % případů nenajdete mezi našimi obalovými materiály plast. Pokud ano, jedná se zpravidla o recyklovaný (a dále recyklovatelný) materiál, který jsme nekoupili, ale obdrželi (bublinkové fólie, vzduchové polštářky). Nadto u některých objednávek používáme tělíska vyrobená ze škrobu, která jsou velice snadno rozložitelná.

Ekovize

Každé objednávce u nás věnujeme péči, na což jsme hrdí. Používáme takové balicí techniky a materiály, které zajišťují maximální bezpečnost přepravy skla a zároveň zbytečně nezatěžují životní prostředí. I přesto se přimlouváme, abyste balicím materiálům, které se zbožím obdržíte, zkusili dát smysl před tím, než je vyhodíte. Krabice můžete použít na skladování materiálu nebo jako box na papírový odpad. Papír poslouží jako obalový materiál (stěhování, sušení bot, ochrana podlahy při malování, jako podklad pro děti na kreslení). Tělíska využijete skvěle, pokud budete posílat křehký materiál poštou, což platí stejně i o bublinkové fólii nebo vzduchových polštářcích. Děkujeme, že jste v tom s námi.

Mezinárodní doprava

Rádi zašleme balíček na adresu do kterékoliv z následujících zemích: Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovinsko, Slovensko, Španělsko, Švédsko. Při dokončování objednávky vybrat požadovanou destinaci z rozbalovacího seznamu na stránce Pokladna. Automaticky Vám spočítáme cenu za dopravu Vašeho balíku.

Informace o zásilce

Pokud Vám chybí jakékoliv informace ohledně Vaší zásilky, napište nám e-mail na info@www.kvetna1794.cz nebo volejte +420 739 500 994. Pokud jsme zásilku expedovali a vy jste již byli kontaktováni kurýrem (zpravidla e-mailem nebo SMS zprávou), nejpřesnější informace o stavu své zásilky obdržíte přímo od dopravce, kontaktní informace bývají uvedené přímo v mailu nebo SMS. Pokud ne, využijte následující kontaktní údaje:

Kontaktní údaje na Zásilkovnu:

info@zasilkovna.cz

+420 216 216 516 (v pracovní dny od 8:00 do 18:00)

Kontaktní údaje na kurýrní službu Messenger:

cityexpress@messenger.cz

+420 200 400 000 (v pracovní dny od 7:00 do 22:00)

Poškození zásilky, chybějící položky, reklamace, výměna zboží

Pokud se vyskytnou jakékoliv problémy se zásilkou, uděláme vše, co bude v našich silách, abychom záležitost vyřešili k vaší spokojenosti. Svoji reklamaci adresujte prosím na info@www.kvetna1794.cz, s udáním co nejvíce informací, a to hlavně:

  • čísla objednávky,
  • detailního popisu problému,
  • fotografií dokládajících problém (mohou-li být použity).

Obratem se Vám ozveme a věc vyřešíme k Vaší spokojenosti.